hemma..

Idag valde jag att vara hemma, för att jag helt enkelt inte orkade gå till skolan.
Bara nån timme senare ringer pappa och säger att farmor har dött..
Jag var beredd, har nämligen vetat att hon haft ALS (sjukdom där musklerna ''dör'', slutar fungera, så till slut blir hela kroppen lam och man dör genom att man inte kan andas helt enkelt..)
och det är så hemskt att ha gått och tänkt på det, att dö på det sättet.
Men hon hade tydligen bara somnat in, så det känns skönt för hennes skull..
Bland de hemskaste sjukdomarna enligt mig. Den är så ovanlig och finns inget botemedel. Usch.
Men nu vet jag att hon har det bättre så ja.. Jag mår rätt bra ändå trots det.

Jag känner mig helt slut i huvudet, vet inte riktigt vad jag vill göra eller vart jag vill vara
Att ligga hemma känns inte så kul och det gör väl inget bättre, men vet inte vad jag har lust med annars.
Har fått en såndär konstig höstperiod, värre än förra året är det.. Och då var det inte alls kul kan jag säga..
Men jag hoppas väl på att det blir bättre med tiden.. vet inte riktigt vart allt är på väg.

Känns skönt att få skriva av sig lite sådär ibland..
Jag har inga bilder att lägga upp så kan väl vänta med att skriva här tills jag har det. Förlåt för tråkiga inlägg på senaste men allt känns verkligen fucked up.
hörs

Kommentarer
Postat av: linda

jag fick att ulla hade dött i förmiddags:( och jag blev helt chockad! jag visste inte att hon hade ALS eller något:O visste att hon inte kunde prata, men inget annat, så jag blev jättechockad verkligen! men så himla hemskt är det:(<3

2009-12-11 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  •    m
       min fina
       Love
       Jag har köpt en liten korv..
       Oh sunny day
       Mitt vackra hjärta
       2008
       Moroccan oil ger resultat
       If i only could make a deal with God
       Många tankar
       Passionerat men okontrollerat
       Long time no see
       Bad dreams
       Bad day
       Shoes
       Marieberg
       Dove
       Lilla salongen
       Nya appen
       Testar

       Juni 2014
       Februari 2013
       Juni 2012
       April 2012
       Mars 2012
       Januari 2012
       Oktober 2011
       September 2011
       Augusti 2011
       Juli 2011
       Juni 2011
       Maj 2011
       April 2011
       Mars 2011
       Februari 2011
       Januari 2011
       December 2010
       November 2010
       Oktober 2010
       September 2010
       Augusti 2010
       Juli 2010
       Juni 2010
       Maj 2010
       April 2010
       Mars 2010
       Februari 2010
       Januari 2010
       December 2009
       November 2009
       Oktober 2009
       September 2009
       Augusti 2009
       Juli 2009