min tungpiercing

någon eller några har undrat lite om min tungpiercing, vad jag åt, när svullnaden gick ner osv.
kan säga att det gjorde inte ont att ta, även om jag blev jättenervös precis innan.
Efter jag tagit drack jag mycket vatten, för munnen och tungan kändes väldigt torr men svullen var den inte.
Men senare på kvällen började den svullna något och jag började läspa lite haha.
Sen när jag vaknade morgonen därpå var det inte farligt alls, det var under lunchtiden som den svullnade och det såg rent ut sagt förjävligt ut haha! då kunde jag inte äta, fyfan vad hemskt det var att se alla andra äta ville bara ta ut den och äta allt jag såg! det var lite jobbigt att svälja också för man är så försiktig av sig.
Men redan samma dag åt jag lite ostbitar (jag älskar ost så det var det jag var mest sugen på) och makaroner senare på kvällen haha! Chokladmilkshake med banan gjorde mig mätt också;)

dag 3 kunde jag äta igen. skärde små, små mackbitar och stoppade in vid sidan av munnen, kunde knappt tugga på dom men svalde dom för att få i mig något, drack milkshake också. jag fick tillochmed i mig lite kycklingfilé! fast var noga med att den inte var för kryddad osv.
dag 4 kunde jag äta skolmaten som vanligt, men var försiktig med att tugga för man är rädd för att fastna eller att den ''hakar i'' på något konstigt sätt. Jag hade med mig vattenflaska till skolan de första 4 dagarna, dels för att man känner sig torr i munnen och det svalkar tungan eftersom den är svullen.
de här dagarna läspar man som mest, för fult.

Nu är det en vecka sen och jag äter precis som vanligt, fortfarande lite försiktig men jag vågar äta vad som helst nu, förutom hård macka:)

om ni har några mer frågor, bara att fråga på:) blev lite lång text här nu hehe..
lägger in en bild ikväll


liten  bild på när tungan fortfarande var svullen haha, ser ni att den är tjock längst fram? eller kanske bara jag som ser det, eftersom min tunga är så liten egentligen:) dålig bild men jag orkar inte stå och ta kort på den men ni får väl en till snart haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

sitter den inte lite långt bak?:o

eller ville du ha det så?:))

2010-02-27 @ 11:57:14
Postat av: martina

den ser inte ut att sitta långt bak nu, där var främre tungdelen så sjukt svullen haha så ja:) det är svårt att få det bra på kort men skulle kunna försöka ta ett hur det ser ut nu om du vill? jag tycker den sitter på ett perfekt ställe nu, hade den suttit längre fram hade det sett dumt ut! men alla tungor ser ju olika ut haha så alla passar i olika:)

2010-02-27 @ 15:15:12
URL: http://martinnaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa gört:)

jo det är ju sant :D

2010-03-05 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  •    m
       min fina
       Love
       Jag har köpt en liten korv..
       Oh sunny day
       Mitt vackra hjärta
       2008
       Moroccan oil ger resultat
       If i only could make a deal with God
       Många tankar
       Passionerat men okontrollerat
       Long time no see
       Bad dreams
       Bad day
       Shoes
       Marieberg
       Dove
       Lilla salongen
       Nya appen
       Testar

       Juni 2014
       Februari 2013
       Juni 2012
       April 2012
       Mars 2012
       Januari 2012
       Oktober 2011
       September 2011
       Augusti 2011
       Juli 2011
       Juni 2011
       Maj 2011
       April 2011
       Mars 2011
       Februari 2011
       Januari 2011
       December 2010
       November 2010
       Oktober 2010
       September 2010
       Augusti 2010
       Juli 2010
       Juni 2010
       Maj 2010
       April 2010
       Mars 2010
       Februari 2010
       Januari 2010
       December 2009
       November 2009
       Oktober 2009
       September 2009
       Augusti 2009
       Juli 2009