nej jag har inte lagt ner bloggen!

jag har bara så väldigt lite tid och väldigt lite att skriva om just nu
nu när skolan dragit igång är det mest plugg på dagarna och man har inte ork eller tid till mycket annat
inga nya bilder i kameran heller..
Men redan till helgen ska jag försöka dra mig ut. På fredag festa och på lördag ska jag till norrköping
där vi ska fira min syster som fyllt 20.
Snart är det ju också halloween och jag har redan inhandlat en del av min outfit haha!
vad jag ska vara får ni se bilder på efter;) jag hoppas det blir greaaat

är iallafall jätteglad över att hösten har kommit nu och det är mysigt när det börjar bli kallt och mörkt
jag lovar att jag ska bli bättre så småningom på att skriva här så håll utkik!


fina borgen, är så ledsen över att rudbeck ska läggas ner, vilket gör att vi ska få gå på skit-wuc i trean haha:(


Kommentarer
Postat av: linda

alltså läggs rudbeck ner helt totalt? eller slås bara vissa delar ihop med karro och resten försvinner eller?:) för vi måste också gå på wuc i trean, kul sista året....

2010-10-18 @ 16:08:28
Postat av: martina

ja det kommer så småningom läggas ner totalt:( OM inte socialdemokraterna kan hjälpa oss att ändra på det beslutet haha men chansen är inte så stor.. vi har ju redan slagits ihop med karro, så vissa rudbeckselever har några lektioner där och vissa karroelever får ha lektioner på rudbeck. Fattar inte hur de ska klara av att lägga ner en skola, alla andra kommer ju blir proppfulla! men aja... Ska du? Nej fy, antar att du vill det lika lite som jag haha?:( vill INTE ta studenten där...:(

2010-10-18 @ 17:04:09
URL: http://martinnaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

nej alltså fattar inte det heller, varför inte bara ha kvar skolorna? de lägger ju ner massa program också nu ju.. ja omvårdnadsprogrammet flyttas dit och så typ ska vi slås ihop med komvux kanske och massa skit:( kul att gå i skolan med typ 25 åringar! så jävla ovärt att man valt en skola man vill gå på för att sen få byta sista året och ta studenten på en annan:( inte nu för att jag vill gå på risbergska heller haha, men wuc usch!!

2010-10-18 @ 21:57:47
Postat av: martina

det fattar inte jag heller.. och att vi är totalt maktlösa gör det inte bättre, känner mig tvångsflyttad! Jag vill ju springa ut ur borgen när jag tar studenten.. inte vara någonstans jag absolut inte ens valt att vara:( men va, kommer ni få gå tillsammans med vuxna?! ÅH jag blir så frustrerad... kan dom inte bara låta allt vara:( Man valde ju skolan man valde för att man ville gå där precis som du säger..

2010-10-19 @ 17:41:08
URL: http://martinnaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

ja de sa det förut, men nu vet jag inte om komvux ska flyttas istället, tackar gud för det!! fattar inte varför de ska lägga ner massa skolor och linjer för? så jävla värdelöst:( och ska de flytta så tycker jag de kunde gjort det när vi gått ut hehe. för det bestämdes redan när vi gick i ettan att vi skulle flyttas till wuc och då kunde det ju iaf låtit oss få gå kvar och ta studenten och sen byta skola:(

2010-10-23 @ 19:31:34
Postat av: martina

Jamen gud hoppas de flyttar komvux då! skulle aldrig vilja gå med vuxna:o Ja det tycker jag också, och politikerna LOVADE oss från början att vi skulle få vara de sista att gå ut... Nej usch har jättemycket ångest för det här:(

2010-10-24 @ 19:46:27
URL: http://martinnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  •    m
       min fina
       Love
       Jag har köpt en liten korv..
       Oh sunny day
       Mitt vackra hjärta
       2008
       Moroccan oil ger resultat
       If i only could make a deal with God
       Många tankar
       Passionerat men okontrollerat
       Long time no see
       Bad dreams
       Bad day
       Shoes
       Marieberg
       Dove
       Lilla salongen
       Nya appen
       Testar

       Juni 2014
       Februari 2013
       Juni 2012
       April 2012
       Mars 2012
       Januari 2012
       Oktober 2011
       September 2011
       Augusti 2011
       Juli 2011
       Juni 2011
       Maj 2011
       April 2011
       Mars 2011
       Februari 2011
       Januari 2011
       December 2010
       November 2010
       Oktober 2010
       September 2010
       Augusti 2010
       Juli 2010
       Juni 2010
       Maj 2010
       April 2010
       Mars 2010
       Februari 2010
       Januari 2010
       December 2009
       November 2009
       Oktober 2009
       September 2009
       Augusti 2009
       Juli 2009