hårvårdsprodukter

Någon som ville att jag skulle skriva mer om hår och sminktips, vet inte exakt vad jag ska skriva om då? Produkter som jag tycker om eller? Du får gärna kommentera igen mer exakt vad du vill att jag ska skriva om!

Kan iallafall börja att visa vilka hårprodukter jag ALLTID använder efter att jag har duschat.
Jag har provat så sjuuukt mycket hårprodukter, både "vanliga" från typ maxi och produkter som jag tagit in från mammas jobb (hon är frisör om ni inte fatta det än hehe)
Och de här slår allt jag någonsin provat kan jag säga! Om jag skulle få reda på att de skulle sluta säljas skulle jag köpa ett lager som räcker tills jag dör:)

Sen det där elixiret ni ser på bild, det var så himla bra, känns som man är nyklippt jämt! Det blir verkligen aslent. Om ni skulle få syn på det hos någon frisör så KÖP DET! värt varenda krona!! (kan finnas på bellbox)


Från vänster: värmeskydd - Schwarzkopf, balsamspray (är även lite värmeskyddande) - Wella professionals, rakgörande creme (straightening balm) - Goldwell, elixir för hårtopparna - Wella professionals (försluter kluvna toppar).

Skulle faktiskt vilja säga att jag fortfarande tycker tresemmé har det bästa värmeskyddet.. Eller håret känns bra av det. Men det jag använder nu tror jag faktiskt skyddar mer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

typ vilka hudprodukter du änvänder smink, du är verkligen hur fin som helst!

2011-02-20 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  •    m
       min fina
       Love
       Jag har köpt en liten korv..
       Oh sunny day
       Mitt vackra hjärta
       2008
       Moroccan oil ger resultat
       If i only could make a deal with God
       Många tankar
       Passionerat men okontrollerat
       Long time no see
       Bad dreams
       Bad day
       Shoes
       Marieberg
       Dove
       Lilla salongen
       Nya appen
       Testar

       Juni 2014
       Februari 2013
       Juni 2012
       April 2012
       Mars 2012
       Januari 2012
       Oktober 2011
       September 2011
       Augusti 2011
       Juli 2011
       Juni 2011
       Maj 2011
       April 2011
       Mars 2011
       Februari 2011
       Januari 2011
       December 2010
       November 2010
       Oktober 2010
       September 2010
       Augusti 2010
       Juli 2010
       Juni 2010
       Maj 2010
       April 2010
       Mars 2010
       Februari 2010
       Januari 2010
       December 2009
       November 2009
       Oktober 2009
       September 2009
       Augusti 2009
       Juli 2009