Alldeles för längesen

Jag har inte ens loggat in på bloggen sen jag la in lite italienbilder, men ska försöka att börja skriva lite igen, är faktiskt skönt att skriva av sig ibland.

SVAR angående kommentaren om mitt hår: För det första, tack söta du! Jag gör inget annat än att använda bra produkter till mitt hår. Har alltid i Maroccan oil, Goldwells rakgörande creme och Schwarzkopf guardian angel (värmeskydd). Och jag struntar aldrig i att ha i dem heller.
Jag plattar håret varje gång efter jag duschat och när jag ska göra något speciellt och jag lockar det också ibland. Använder dock inte hårfön, utan låter håret självtorka jämt (om jag inte har bråttom). Så på det sättet är jag rätt dålig att ta hand om mitt hår, använder ofta värmeverktyg men som sagt det gäller att ha bra produkter i håret så det är skyddat! Jag tuperar också håret varje gång jag ska göra något och det sliter ju en hel del, men man får försöka vara försiktig och märker man att håret tar stryk av det så är det viktigt att låta det vila ett par dagar.

Var extra försiktig om du har blont hår med tuperingen, som jag har skrivit förut så gick mitt av och jag var trött på att behöva vara superförsiktig när jag var blond så det var en stor anledning till att jag färgade brunt!
hahaha ursäkta bilden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  •    m
       min fina
       Love
       Jag har köpt en liten korv..
       Oh sunny day
       Mitt vackra hjärta
       2008
       Moroccan oil ger resultat
       If i only could make a deal with God
       Många tankar
       Passionerat men okontrollerat
       Long time no see
       Bad dreams
       Bad day
       Shoes
       Marieberg
       Dove
       Lilla salongen
       Nya appen
       Testar

       Juni 2014
       Februari 2013
       Juni 2012
       April 2012
       Mars 2012
       Januari 2012
       Oktober 2011
       September 2011
       Augusti 2011
       Juli 2011
       Juni 2011
       Maj 2011
       April 2011
       Mars 2011
       Februari 2011
       Januari 2011
       December 2010
       November 2010
       Oktober 2010
       September 2010
       Augusti 2010
       Juli 2010
       Juni 2010
       Maj 2010
       April 2010
       Mars 2010
       Februari 2010
       Januari 2010
       December 2009
       November 2009
       Oktober 2009
       September 2009
       Augusti 2009
       Juli 2009